פתרון חידת המשמעות, ספר חדש מאת ד"ר תמי יגורי

ברכות לד"ר תמי יגורי לרגל צאת ספרה החדש

הספר "פתרון חידת המשמעות" מיועד למחפשי המשמעות באשר הם. לאלו שאוהבים את המסע יותר מאשר את קיצורי הדרך. לאחר שנים ארוכות של מחקר אקדמי מעמיק מוגשים הרעיונות והתיאוריות בשילוב תובנותיה של ד"ר יגורי, באופן המעניק חוויית קריאה מעשירה ומתגמלת. הספר מציג תשובות למשמעות בחיים מתבונן בסיפורי חיים, משלב כלים מעשיים, ומזמין את הקורא למצוא משמעות חדשה לחיים.

אודות הספר: "משמעות היא ערך חשוב ביותר. עד כדי כך חשוב שאפשר לקבוע שהמשמעות היא מהות. היא תכונת היסוד של חיים ראויים. היא התשובה לשאלה מדוע לחיות. כשאנו שואלים מהו הדבר החשוב ביותר בחיים, הדבר שלמענו ראוי להקדיש את החיים, אנו שואלים למעשה מהי משמעות בחיים. המשמעות והחתירה אליה עושות את כל ההבדל בין חיים ששווה לחיותם לבין חיים חסרי טעם.
ספר זה נועד לשואלים, למחפשי המשמעות, למלוויהם ולמייעצים להם. ההזמנה לעיסוק במשמעות בחיים מופנית לאנשי המחשבה ולאנשי המעשה. אני מאמינה כי הספר יסייע להם להשיג פריצת דרך בחיפושיהם ובהגשמת משמעות בחייהם"

פילוסופיה ומעשה היא מסגרת רעיונית שהקימה ד"ר יגורי לפני יותר מעשור במטרה להביא את הרעיונות הפילוסופיים אל מחוץ לכותלי האקדמיה, להציגם בשפה בהירה, בגובה העיניים, ולבחון אותם בהקשר של המציאות היומיומית. במסגרת זו מקיימת ד"ר יגורי הדרכות והרצאות לקהל מגוון, וכן מפגשים אישיים.

ד"ר תמי יגורי

ד"ר תמי יגורי (צילום: אליסיה שחף)

ד"ר תמי יגורי מרצה במכללה האקדמית לחברה ואמנויות, בעלת תואר שני ושלישי בפילוסופיה מאוניברסיטת תל אביב. ד"ר יגורי חוקרת ומרצה באוניברסיטת תל אביב. מומחית בפילוסופיה אקזיסטנציאליסטית ובסוגיות משמעות בחיים.

ד"ר תמי יגורי – קריאה נוספת

דיאלוג אנושי עם המוחלט מאת ד"ר תמי יגורי 

מה יגידו שושני השדה מאת סרן קירקגור, ההקדמה נכתבה ע"י ד"ר תמי יגורי

לבחור או לא להיות מאת ד"ר תמי יגורי

"אני פורים": הזמנה להיות יצירתיים מאת ד"ר תמי יגורי 

 

 

 

 

© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.