ממגישת טלוויזיה ודוגמנית למטפלת בעלת קלניקה משגשגת

אחרי שנים בהם דיברה לאנשים דרך המצלמה החליטה ענת בירן -פרוסט שהגיע הזמן לדבר עם אנשים פנים אל מול פנים. אז היא ישבה לשיחת עומק עם עצמה והבינה שמה שהיא רוצה זה לעסוק בתחום המיניות.

היא החלה לעבוד בתחום, אבל מהר מאוד הבינה שמיניות זה עולם ומלואו שקשור לפחדים, התנגדויות, טראומות וקונפליקטים. אז היא שבה לחבוש  את ספסל  הלימודים כשהפעם היא לומדת חינוך למיניות בריאה. ולאחר מכן המשיכה לעוד 3 שנים של לימודי פסיכודרמה.

היא התחילה לעבוד במרפאה לטיפול מיני והבינה שכדי להיות מטפלת מינית מוסמכת היא צריכה ללמוד תואר שני טיפולי.

היא ביררה והבינה שהלימודים במכללה לחברה ואמנויות הם מה שהיא מחפשת.

" בעוד שלימודי הפסיכודרמה נתנו לי כלים בתחום העבודה הקבוצתית, לימודי התואר השני העשירו מאוד את מיומנויות הטיפול הפרטני שרציתי להעמיק בהם".

 חשוב  לה לציין שהיתה גם הבנה שמטפלות רבות שלומדות תואר שני הן לרוב בשלב בחיים בו הן כבר בעלות מקצוע. כאלה שחייהן נעים כמעט תמיד בין עבודה ומשפחה ולכן זמנן הפנאי שלהן מאוד מצומצם.

מערכת הלימודים במכללה היתה בנויה על יום לימודים שבועי וימים מרוכזים לאורך השנה ויש בזה יתרון נהדר.

"היופי בלימודים טמון באפשרות  לקחת מה שמתאים לכל אחד באופן אישי ומקצועי,  בפגישה עם עוד מטפלים מנוסים מה שמאפשר שיח פורה ומעמיק יותר, בחידוד הזהות המקצועית  וביכולת ללמוד מי אנחנו בתוך התהליכים שאנחנו עוברים.

 בנימה אישית, אני יכולה לומר שאני לוקחת את החוויות שחוויתי בלימודים, את המסע  שעשיתי לתוך עצמי, את החיבור בין הנפש לגוף, ומעשירה בזכותם את הסדנאות וערבי ההעשרה שאני עושה .

קיבלתי הרבה מהמרצים  אבל אם את שואלת אותי מה הדבר שהכי קיבלתי מהלימודים, אומר שזו היכולת להגדיל את ארגז הכלים הטיפולי שלי, להעשיר אותו בטכניקות, כלים ומיומנויות ולהפוך למטפלת שרציתי להיות".

יתרה מכך, אני יכולה לומר שהתואר השני חיזק את המעמד המקצועי שלי. הוא חיזק את מעמדי כמרצה ומנחה בתוכניות אקדמיות של לימודי טיפול מיני. כמנחת סופרויז'ן במסלול לימודי התעודה לחינוך למיניות וכמנחת סטודנטים".

 

 

© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.