הזמנה למפגש האחרון של פורום חלונות לשנה זו שיתקיים ביום ד', 8 ביוני, בשעה 20:00 ד"ר שרון ווייסווסר תרצה על דחק וחוסן המוח-גוף-נפש : מפגש בין חקר המוח לשדה הטיפול


ההרצאה תעסוק בפגיעות וחוסן נפשי, מפרספקטיבה בינתחומית ואינטגרטיבית, המפגישה בין תובנות מתחום מדעי המוח לשדה הטיפול.
בהרצאה נאפיין דחק וחוסן בהתבונן על ההתחוללות הדינמית במוח, ובין המוח לגוף ולסביבה.
נכיר את הבסיס הנוירו-ביולוגי של מעטפות הנפש התחושתיות ומשמעותן בהבניית מודלים מנבאים של הגוף בעולם. נקשור כך בין חוויית העצמי לבין היחסים עם הזולת, דרך מנגנוני מראה, סנכרון ומנטליזציה. בהקשרים אלו, נאיר את הכשלים ואת התכווננות ו"השאלת" מוח המטפל.ת, כמו גם את משמעותה של החוויה האסתטית, בשדה טיפולי המקדם נוירופלסטיות וחוסן.
מטרת ההרצאה להניע פרקטיקה המעוגנת בידע עדכני בדבר קשרי מוח-גוף-נפש והדינמיקה המוחית התוך-אישית והבין-אישית, על מנת להעשיר ולפתח את עבודתנו הקלינית.

ד"ר שרון וייסווסר, מטפלת בתנועה ומחול, מרצה בכירה בתכניות ההכשרה בטיפול באמצעות האמנויות ובמסלול להשלמת מ.א למטפלים מנוסים ורכזת התכנית לטיפול בתנועה ומחול, בביה"ס לחברה ואמנויות, הקריה האקדמית אונו. עובדת בקליניקה פרטית ובעמותה לילדים בסיכון – המרכז לטיפול וחקר באוטיזם. רקדנית ויוצרת מחול. בעלת דוקטורט בתחום חקר המוח, מחקרה עסק בדחק נפשי, טראומה וזכרון רגשי ונערך במכון סגול לחקר המוח במרכז הרפואי ת"א.

להרשמה >> https://forms.gle/9jWC2uzCah9mAQ4s6
 
 
 
© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.