תואר נאה, כלים נאים

חבצלת עמרם הרחיבה את המעגל התעסוקתי והמקצועי שלה בעקבות התואר השני בחברה ואמנויות. היום היא מנחת קבוצות ומדריכה וגם זכתה ב"אות המופת לחינוך"

חבצלת עמרם עבדה כגננת בגן רגיל ורצתה להרחיב את תחום ההתמחות שלה גם לחינוך מיוחד. אחרי שלמדה הסמכה לחינוך מיוחד, היא הבינה שהיא אוהבת ללמוד ורצתה להישאר במסגרת לימודים. חברה המליצה לה על התואר השני בחברה ואמנויות במכללה, והיא שמחה מאוד ללמוד תואר יש לו חיבור לאמנות – תחום שאהוב עליה מאוד.

מה משך אותך לתואר שני בחברה ואמנויות?

"אני מאוד מחוברת לתחום האמנות. זה היה הגורם שחיבר אותי לתואר, וכשהבנתי שבעקבות הלימודים גם אוכל להיות מנחת קבוצות – זה עוד יותר הלהיב אותי," אומרת חבצלת.

אילו קורסים אהבת במיוחד?

"אהבתי מאוד את הקורס בשיטות מחקר ואת הקורס הנחיית עמיתים. עברתי תהליך מקצועי שהרחיב לי את האופקים והעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלי. קיבלתי זוויות שונות ומעניינות על תחום העיסוק שלי."

איך את מיישמת היום את הכלים שרכשת בתואר?

את העבודה המעשית בלימודים עשיתי כמנחה של קבוצת גננות. זה חיזק את התחום ההתנהגותי-הרגשי שאותו למדתי בווינגייט והרגשתי שקיבלתי עוד מיומנות. זה נתן לי כלים להמשך הדרך המקצועית. היום יש לי עוד משהו ביד שבו אני יכולה להשתמש, גם אם אבחר לעזוב את המקצוע שלי כגננת."

איזה שינוי חווית בעקבות הלימודים?

"האפשרות לעסוק בהדרכה והכלים שקיבלתי נתנו לי הרבה ביטחון ועזרו לי לדייק את הכיוון שלי. הלימודים והנחיית הגננות היו גורם חשוב ומשמעותי והובילו אותי לקבל את 'אות המופת בחינוך', ועוד שלוש חברות שלי הלכו ללמוד את התואר בעקבותיי."

חבצלת עמרם

© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.