תואר ראשון במדעי ההתנהגות עבור אנשים מיוחדים

תואר ראשון במדעי ההתנהגות בשילוב אמנויות – עכשיו? 

התחלת כבר את החיים, יש לך עבודה מספקת, ואולי גם משפחה צעירה. אבל מדי פעם עוברת בך המחשבה:  "מה עם התואר הראשון?" ולפעמים גם ההורים קצת מנדנדים: "בכל זאת, היום נורא חשוב תואר ראשון".
זה לא שלא בדקת כבר כמה פעמים, ואולי אפילו נרשמת והתחלת והפסקת. איכשהו אף פעם הלימודים לא תפסו אותך – העדפת לרוץ קדימה עם החיים ועם העשייה. אם מה שכתוב כאן נשמע לך מוכר, אנחנו רוצים לספר לך קצת על הסטודנטים במכללה האקדמית לחברה ואמנויות.

עשרים וקצת? קתואר ראשון במדעי ההתנהגותצת יותר

אנחנו לא מאמינים שהגיל משקף את האדם, ולכן לא נחשוף את הגיל הממוצע של הסטודנטים שלנו, אלא רק נגיד שיש אנשים שמאוד דומים לך: אנשים עצמאיים, כאלו שלא רצו אחרי הצבא או התיכון ישר למכללה, אלא עבדו, טיילו, הקימו משפחה, טיפחו קריירה. בהפסקות אפשר לשמוע שיחות על אקטואליה, תינוקות, ניהול עסק, וכן…. גם על מה שהיה אתמול באקס פקטור.

חיים במשרה מלאה

אחד הנושאים שהטרידו אותך הוא איך לשלב בין הלימודים לבין המשפחה או העבודה: זה באמת אתגר לא פשוט. במכללה יש ימי לימוד קבועים, המתאימים לאנשים שרוצים לשמור על שגרת החיים שלהם: משפחה, עבודה – וגם תחביבים.

לא נגעתי בעיפרון מאז התיכוןתואר ראשון במדעי ההתנהגות

אוקי, אז עברו כמה שנים. תשאל את הסטודנטים שלנו, והם יגידו לך שלא רק שזו לא בעיה – זה יתרון גדול. הסטודנטים אצלנו מגיעים בשלים ובוגרים אל התהליך הלימודי, ולכן הם מפיקים ממנו הרבה יותר, וכן – נהנים ממנו הרבה יותר. בהתאם, יש במכללה  אוירת לימודים תומכת בקרב הסטודנטים: מסייעים, נעזרים ולומדים ביחד.

יש לי קוצים

אין פלא שלא עשית עד היום תואר ראשון, לשבת ו"לחרוש" ימים על גבי ימים – זה פשוט לא בשבילך. מה כן בשבילך? שילוב של לימודים תיאורטיים עם התנסויות מעשיות, עם סדנאות ועבודות שטח. נכון, עדיין יש קורסים עם מבחנים, אבל לצידם יש סדנאות שלא יושבים בהם אפילו דקה והבחינה ובמקום בחינה יש עבודה יצירתית.

שורה חמישית מהסוף 

אם חשבת לקום בבוקר, לבוא למוסד הלימודים, ולהיבלע בשורה החמישית מהסוף בצד, כנראה שהמכללה לא מתאימה לך. הכיתות במכללה קטנות. ממש קטנות. תחשבו על הכיתה של הילד שלכם בבית ספר –  במכללה הכיתה אפילו יותר קטנה. לכן, אנחנו יכולים לסדר את הכיסאות במעגל, וכולם בלי יוצא מהכלל – יושבים בשורה הראשונה.

רגע, על הלימודים דיברנו?

התואר הראשו14093140180_40cc891232_bן במדעי ההתנהגות בשילוב אמנויות מתאים לאנשים  שמתעניינים בנפש ובהתנהגות האנושית. התואר פורש יריעה רחבה של לימודים מתחומי הפסיכולוגיה והסוציולוגיה, עם התנסויות מעשיות מתחום האמנויות. בוגרי התואר הראשון יכולים להמשיך לתואר שני במגוון רחב של תחומים: פסיכולוגיה, סוציולוגיה, יעוץ, חינוך והוראה ועוד. בוגרי התואר משתלבים במסגרות של ייעוץ, טיפול ושיקום, חינוך והדרכה, משאבי אנוש, מסגרות קהילתיות וחברתיות ועוד.

© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.