פורום "חלונות" של בית הספר לחברה ואמנויות אונו מציג תכנית לשנה שניה!

2 בנובמבר 2022 20:00 - 21:30

פורום ההרצאות של בית הספר לטיפול באמנות נועד לחשוף את קהל המטפלות.ים באמנויות לאפשרויות השונות הגלומות במקצוע בשדה הקליני והמחקרי. שדה הטיפול באמנות מתפתח לכיוונים רבים ומגוונים, ויוצר מרחבים פוריים לעבודה טיפולית, שנעשית בפרטיות חדר הטיפול.

הפורום שואף להכיר את העבודה הטיפולית שנעשית במסגרות ובגישות שונות עם מגוון אוכלוסיות, על מנת לתת במה למטפלות.ים להציג את העבודה הנעשית בשטח.

הפורום יתקיים בזום, בהנחיית ד"ר אילנה לח. ביום רביעי הראשון בכל חודש. בכל מפגש יארח הפורום מטפלות.ים באמנויות, שיציגו את עבודתם.ן במשך שעה, אחריה יתקיים דיון עם הקהל.

 

תאריך נושא המפגש שם המטפל/ת
2/11/22 שינוי פרספקטיבה – מלמעלה עד למטה ובחזרה :

תפקיד הדימוי בהתבוננות רפלקטיבית ומחקרית

בירידה אל תוך הרבדים החשוכים והנסתרים

להרשמה >> https://forms.gle/yNoo7fEHpSNSdSPy9

ג'ניס שפירא: מרפאה באמנות- מדריכה ואנליטיקאית יונגיאנית. מרצה בכירה בבית הספר לחברה ואמנויות.

 

7/12/22 Out of our Mind: Art therapy and mindfulness with refugees, political violence and trauma

לינק להרשמה: https://forms.gle/PqgkgfgcazsucQ3Q9

*ההרצאה באנגלית

ד"ר דברה קלמנוביץ': מטפלת באמנות ומרצה בכירה בבית הספר לחברה ואמנויות. עובדת עם פליטים ומבקשי מקלט.
4/1/23 חייך בי: השימוש בטכניקת יומן האומנות בהתבסס על המודל הדו מסלולי להתמודדות עם אובדן בעבודה קלינית עם אמהות אשר איבדו את תינוקן ב"לידה שקטה".

להרשמה >> https://forms.gle/qbrL4zjmctH6aqsA7

מיה גרונר שמאי: מטפלת באמנות- מדריכה ומרצה בבית הספר לחברה ואמנויות. מנהלת אזור צפון של המערך הטיפולי המקדם, המרכז לטיפול וחקר באוטיזם, העמותה לילדים בסיכון.
1/2/23 בין מיקוד לעומק – טיפול באמנות ו EMDR. הטיפול כמרחב חווייתי ועיבוד וריפוי טראומה. שלומית קופלנד: מטפלת באמנות – מדריכה. מטפלת זוגית ומשפחתית בהסמכה.
1/3/23 עַצמִינִיוּת: מיניות בטיפול באמנות. ד"ר דן פולק: מטפל באמנות- מדריך, מטפל מיני, מרצה וותיק בבית הספר לחברה ואמנויות
29/3/23 גוף- יצירה- תהליך: טיפול באמנות בגישת ההתמקדות. תמרה וינר: מטפלת באמנות בשילוב פסיכותרפיה בגישת ההתמקדות (fot), מדריכה, ומלמדת התמקדות למטפלים
11/5/23 מסע בין חומרים – ניווט באמצעות מצפן החומרים : כלי להתבוננות, ניתוח והבנה של תהליך עם חומרים בהיבט סנסומוטורי ורגשי. מיכל אבס: מטפלת באמנות ומרפאה בעיסוק בהתמחות התפתחותית
7/6/23 חווית הרשות : מחשבות על אמנות, טיפול, חינוך ואנושיות. נונה אורבך: אמנית רב-תחומית, מטפלת באמנות. מנהלת את קהילת הלמידה "ביקורי סטודיו".

 

ההשתתפות ללא תשלום ומותנית בהרשמה מראש 

להרשמה >> https://forms.gle/qbrL4zjmctH6aqsA7

טלפון: 09-8656501

  • צור קשר

    בית הספר לחברה ואמנויות - אונו

    השדרה האקדמית 1 קרית אונו צומת סביון 0 0
    טלפון: 03-5311888
© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.