נתחיל בשיחת מבוא והצגת הרעיון דרך סרטון
(מקרה מבחן: "פסל אנדרומדה 2007").
שלב א'- זיהוי המקום היצירתי של התלמיד ותרגומו אל המרחב הציבורי: מהו המקור של היצירה, מהם החומרים מהם היא מבקשת להיווצר, מהו מיקומה? הסטודנטים מתחלקים לזוגות ומראיינים זה את זה (האחד הוא האמן והשני הוא 'המזמין') ומזהים את הצורך/הכאב שלהם: מה מביא אותם לרצות ליצור פסל, מהו הסיפור? מהם החומרים והצורות?
שלב ב'- הכנת סקיצה ידנית ודיאלוג עם 'המזמין'.
שלב ג' – מימוש הרעיון לכדי אובייקט במרחב- חומרים: קרטונים, ניירות צבעוניים, חוטי ברזל, קלקר, חוטי צמר, מסקינג טייפ, דבק חם, צבעים, מכחולים, מספריים, סכיני חיתוך וגם חומרים מהטבע: ענפים, אבנים ואדמה.
שלב ד'- תצוגת העבודות וסיכום התהליך
פסל ואמן מולטי דיסציפלינארי. חי ויוצר ביפו, בסטודיו וחלל תצוגה משלו. הציג במוזיאונים, ובתערוכות ברחבי הארץ ובעולם וזכה בפרסים ובמלגות שונות. יצירותיו מופיעות באוספים פרטיים בישראל ובחו"ל.
טווח עבודתו נע מעבודות פיסול קטנות יצוקות ברונזה, לפיסול במרחב הציבורי בתהליך אישי וייחודי (פסלים בחיפה, רמת אביב ועוד). דן מרצה בעל ותק לפיסול באקדמיה.