כיתות אמן במכללה יוצאות לדרך: סדנאות אמנות למבוגרים

התכנית לטיפול באמנות חזותית במכללה האקדמית לחברה ואמנויות מודיעה על פתיחת סדרת סדנאות – כיתות אמן בתחומים מגוונים. האמנים שינחו את הסדנאות הם מהבולטים בתחומם ובעלי ניסיון עשיר בהוראות אמנות.
סדנאות האמנות תתקיימנה בימי שישי, בקמפוס של המכללה ברחוב האורזים 10, נתניה.
התכנית תעניק שעות אמנות הנדרשות לקראת תואר שני בטיפול באמנות חזותית. לנרשמים לתואר שני תנתן עדיפות בקבלה לסדנאות. מספר המקומות מוגבל. עלות כל מפגש בן 5 שעות 200 שקלים. משתתפים שירכשו ארבעה מפגשים יקבלו את המפגש החמישי ללא תשלום.


 

כיתות אמן במכללהPlay בהנחיית טל ברויטמן

13 בפברואר 2015

במהלך המפגש נחקור את מערכת היחסים הסבוכה שנרקמת בין חומר לדימוי. נעשה שימוש במגוון מדיומים של ציור וננסה להבין את התנהגותו השונה של כל חומר וחומר. מהם גבולותיו, מה הוא "יודע לעשות", מתי החומר מנווט אותנו ומתי אנו שולטים בו. נשחק, נפעל וניתן ליד המקרה ל"טעות", לצייר עבורנו תוך התבוננות. בדימויים מצולמים ובאובייקטים.

על טל ברויטמן

בוגר תואר ראשון ושני באקדמיה לעיצוב ואמנות בצלאל. עובד כעוזר לאוצרת לצילום במוזיאון תל אביב לאמנות.
מלמד רישום לשנה א' במחלקת אמנות באקדמיה לעיצוב ואמנות בצלאל, ירושלים. אמן יוצר, פעיל, מציג ועובד בסטודיו בתל אביב.


 

 

כיתות אמן במכללה

סדנה לרישום בהנחיית רן ברלב

20 בפברואר 2015

במפגש זה יכירו ויתנסו המשתתפים במרכיביו הבסיסיים של הרישום (קו, כתם, צבע, קומפוזיציה, דימוי, מופשט ועוד), מתוך רצון לחוות אפשרויות יצירה חדשות ומגוונות, שיאפשרו גילוי דרך אישית ליהנות וליצור

על רן ברלב

אמן, חי ועובד בבית יצחק. בעל BFA באמנות בהצטיינות, בצלאל האקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים.
מורה לאמנות ומגיש לבגרות בתיכון רופין, עמק חפר. מאז 2004 מעביר סדנאות לציור ורישום במסגרת הסדנה לציור של רן ברלב. מלמד את קורס יסודות הרישום במכללה לחברה ואמנויות. מציג בתערוכות יחיד וקבוצתיות


 

 

תpic3נו לי קצת מהנוזל נוזל הזה…
בהנחיית שבי מדזיני

27 בפברואר 2015

בסדנא זו נתנסה במגוון רחב של יצירה אמנותית בחומרים נוזליים. נכיר עבודה בחומרים וטכניקות רטובות, כגון: עבודה בספוגים, דיו, פלסטלינה חמה, גירי שמן במים חמים ועוד.נעבוד הן ישירות עם החומרים בידיים והן באמצעות מכחולים, פיפטות וכדומה.

על שבי מדזיני

מטפלת באמנות, פסיכותרפיסטית, מרצה בכירה במכללה האקדמית לחברה ואמנויות.


 

 

פיסול צכיתות אמן במכללהיבורי תהליך אישי בהנחיית דן רייזנר

13 במרץ 2015

שיחת מבוא והצגת הרעיון דרך סרטון (מקרה מבחן: "פסל אנדרומדה 2007").
שלב א'- זיהוי המקום היצירתי של התלמיד ותרגומו אל המרחב הציבורי: מהו המקור של היצירה, מהם החומרים מהם היא מבקשת להיווצר, מהו מיקומה? הסטודנטים מתחלקים לזוגות ומראיינים זה את זה (האחד הוא האמן והשני הוא 'המזמין') ומזהים את הצורך/הכאב שלהם: מה מביא אותם לרצות ליצור פסל, מהו הסיפור? מהם החומרים והצורות?
שלב ב'- הכנת סקיצה ידנית ודיאלוג עם 'המזמין'.
שלב ג' – מימוש הרעיון לכדי אובייקט במרחב- חומרים: קרטונים, ניירות צבעוניים, חוטי ברזל, קלקר, חוטי צמר, מסקינג טייפ, דבק חם, צבעים, מכחולים, מספריים, סכיני חיתוך וגם חומרים מהטבע: ענפים, אבנים ואדמה.
שלב ד'- תצוגת העבודות וסיכום התהליך

על דן רייזנר

פסל ואמן מולטי דיסציפלינארי. חי ויוצר ביפו, בסטודיו וחלל תצוגה משלו. הציג במוזיאונים, ובתערוכות ברחבי הארץ ובעולם וזכה בפרסים ובמלגות שונות. יצירותיו מופיעות באוספים פרטיים בישראל ובחו"ל.
טווח עבודתו נע מעבודות פיסול קטנות יצוקות ברונזה, לפיסול במרחב הציבורי בתהליך אישי וייחודי (פסלים בחיפה, רמת אביב ועוד). דן מרצה בעל ותק לפיסול באקדמיה.


 

 

מקpic2צב – העברת סיפור בקומפוזיציה
בהנחיית מרק ינאי

20 במרץ 2015

כולנו נוטים לסדר. אילו היו הדברים תלויים באדם הסביר והממוצע, היינו חיים בסביבה מסודרת ומשעממת. במפגש נתחיל מבניית משפטים ויזואליים, תוך ניסיון להימנע מחזרות לא מודעות וחיפוש מתח ועניין. ננסה להמחיש משפט מוסיקלי כמשפט ויזואלי. בחלקו השני של המפגש נתרגל המחשה של סיטואציות סיפוריות, דרך רישום של קבוצת אובייקטים ונבדוק את ערך הארגון הוויזואלי – הקומפוזיציה כמוביל את הצופה.

על מרק ינאי

בוגר אקדמיה לאמנות בצלאל, המחלקה לאמנות. לימד במוזיאון ישראל, ומאז 1997 גם בבצלאל. מרצה בכיר במחלקה לתקשורת חזותית ובמחלקה לאמנויות המסך. מלמד קורסים ביסודות הרישום, יסודות צבע, ציור בצבע שמן וציור בצבע מים. בסוף דצמבר תיפתח במחלקה לאמנויות המסך תערוכה של הקרנות וידאו – הדגמות ציור פורטרטים בצבע מים.


 

 

צבpic1ע ובגדול בהנחיית רינת פודיסוק רייזנר

27 במרץ 2015

בתחילת המאה עשרים פיתח יוהנס איטן את תורת הצבע שלו במסגרת בית הספר של הבאוהאוס בברלין. בסדנא זאת תכירו את תורת הצבע ותלמדו שימושים שונים הלכה למעשה (תכנון והבעה). העבודה תהיה בפורמטים גדולים ובצבע. נכיר מהן משפחות צבעים, מהם צבעים משלימים ומנוגדים, מונוכרום לעומת פוליכרום. נבחן גם כיצד לשלב רישום וצבע.

 

על רינת פודיסוק רייזנר

סיימה ב-1991 את לימודי האומנות במדרשה למורים ברמת השרון והשתלמה אצל מורים נוספים, כגון: יאן ראכוונגר ופיליפ פרלסטין. בעלת סטודיו פעיל בתל-אביב, מציגה בתערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות רבות בארץ. לימדה במשך שנים במוזיאון תל אביב לאומנות, במדרשה לאמנות למורים ובחוג לעיצוב פנים במכללה למינהל.


 

הרשמה לכיתות אמן

לרישום לסדנאות האמן, מלאו את הפרטים הבאים, ואנו נחזור אליכם להסדרת התשלום בטלפון

Error: Contact form not found.

 

© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.