שינוי חברתי באמצעות אמנויות במועדון החברתי באלפי מנשה

שינוי חברתי "צופים לעבר העתיד" במועדון החברתי באלפי מנשה

כיצד משתמשים באמנויות כדי לייצר רגש ומחשבה? כדי להניע שינוי חברתי? ורוניקה פנחסי, סטודנטית בשנה ב' בתואר השני בחברה באמנויות במכללה, מנהלת מועדון חברתי לילדים בכיתות א-ג בישוב אלפי מנשה.
מידי שנה, יוזמת ורוניקה פרויקט של מעורבות קהילתית בפעילות השוטפת של של המועדון. השנה הבשילה יוזמה בשילוב קן הצופים בישוב.

ורוניקה מספרת: "מתוך חשיבה ומציאות של מרוץ החיים נולד הפרוייקט "צופים לעבר העתיד". פניתי למדריכים/מדריכות, חניכים/ חניכות שיכתבו את הקסם שמוצאים בתנועת הנוער הצופים ובשבט באלפי בפרט…במקום להוציא סלוגנים כתובים מהאינטרנט היה לי חשוב להביא משהו אישי שלהם שיתן אווירה של בית ותיצור השראה עבור הדורות הבאים הנכנסים לשבט. הנוער נתן את המילים והילדים השלימו את הדיאלוג בשפה יצירתית אומנותית. הקטעים שהנוער כתב מרגשים מאוד ותהליך העשייה של הילדים היה חווייתי מאתגר אבל שווה ככל רגע. אתמול לוחות העץ נתלו בלובי השבט ועשו את שלהם, הנוער היה המום לתוצר וכמה כוח יש למילים והילדים הסתובבו בגאווה עם הוריהם ושיתפו אותם בחוויה.

שינוי חברתי באמצעות אמנויות שינוי חברתי באמצעות אמנויות שינוי חברתי באמצעות אמנויות שינוי חברתי באמצעות אמנויות שינוי חברתי באמצעות אמנויות שינוי חברתי באמצעות אמנויות שינוי חברתי באמצעות אמנויות

 

© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.