שינוי חברתי – מלימודים לעשייה

יסמין, בוגרת לימודי התואר השני בחברה ואומנויות, מובילה בכלים שרכשה בתוכנית שינוי חברתי אמיתי ומשמעותי

בטקס חלוקת התארים של המכללה לחברה ואמנויות בנתניה השתתפה גם יסמין, בוגרת תואר שני במסלול חברה ואומנויות. יסמין, מורה שלומדת היום הנחייה פדגוגית במכון ברנקו וייס, פנתה ללימודי התואר אחרי שקיבלה 'מורה מצטיינת'. "החלטתי שהגיע הזמן ללמוד לתואר שני. נרשמתי למסלול חברה ואומנויות, והתענגתי על כל קורס. הלימודים לא היו רק תאורטיים, אלא גם יישומיים מאוד. הקורסים המגוונים נתנו לי כלים נהדרים להנחיית קבוצות של תלמידים שהן מאתגרות מבחינה חברתית. בניתי תוכנית תרחישים בפנטומימה והצלחתי לנתח את ההתנהגות של התלמידים שלי באמצעות פסיכודרמה ואומנות. בעצם יישמתי את כל מה שרכשתי בלימודי התואר," היא אומרת.

יישום הכלים האומנותיים בהנחיית קבוצות

"לימודי התואר השני תרמו לי את היכולת לעבד תכנים באמצעות אומנות. המפגשים היו יצירתיים ומעניינים, ובעזרת הכלים האומנותיים הצלחתי ליצוק משמעות לכל נושא, ובייחוד בתחום של הנחיית קבוצות שבו אני מתמחה."

יסמין מעידה שקבוצת הלימוד הייתה מאוד מגובשת. "המכללה היא כמו משפחה. כל אחד מחברי הקבוצה הביא את עצמו לידי ביטוי, והיה חיבור אנושי חזק. אני באתי ללמוד, אבל מצאתי את עצמי נוגעת בהרבה רבדים אישיים, רגשיים וחברתיים באמצעות הכלים האומנותיים. נוסף על כך, לצוות המרצים היה הרבה לתת לסטודנטים וזאת הייתה חוויה מעצימה ומשמעותית."

 

 

© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.