תנועה ומחול ברוח העצמה נשית

תנועה ומחול: ערב העצמה נשית 

ערב מרתק המביא לקדמת הבמה את העשייה והיצירה הנשית באמצעות המחול המזרחי
כוריאוגרפיה, הפקה וניהול אמנותי: גב' נורית קפלר סלוק, בוגרת תואר שני בחברה ואמנויות, וסטודנטית לטיפול בתנועה ומחול
  • בלובי האולם תערוכת ציורים "הדמות הנשית" –  תערוכת ביכורים של אורית שאשא
  • הקומיקאית – אביגיל קליין בנושאים נשיים, הפוגשים את כולנו, דימוי גוף סטראוטיפים ודעות קדומות
  • יעל בקר רקדנית וירטואוזית, המשלבת קברט תאטרלי עם מחול אוריינטלי
  • להקת BELLY DANCE PROJECT שיציגו את הרפרטואר העשיר מתחום המחול המזרחי
אודות להקת BELLY DANCE PROJECT

חווית היצירה במרחב נשי בטוח, היא מיוחדת במינה, היא נבנית בתהליך ארוך ומורכב תך הקשבה וקבלה של כל אחת מהרקדניות בקבוצה והבנת הצורך והתפקיד שלה. השלם הוא יותר מסכום חלקיו – בפאזל שנוצר, השונות שבניינו היא היופי.

האנרגיה התנועתית והרגשית שנוצרת במרחב המרפא, באה לידי ביטוי בתנועות הגוף, כשהמוזיקה היא המיכל המאפשר לנו לנוע בתוכו, כולנו יחד ברחם היצירה. – במהלך המופע יוקרנו 2 קטעי וידאו קצרים המתעדים את מסע היצירה ואת תהליך הפוטו תראפיה שעברנו יחד עם הצלם והעורך אבנר מילמן.

בימים אלה, להקת Belly dance project עובדות על מופע ביכורים בו תציג את היצירות שנבנו במהלך שלוש השנים האחרונות. ללהקה רפרטואר עשיר ומגוון הכולל יצירות המשלבות אביזרים שונים מתחום המחול המזרחי: ריקוד צעיף, כנפי אייזיס, מצילות כף יד- סאגטיים, סולו דרבוקות, ריקוד מקל ועוד רבים ומגוונים. הכוריאוגרפיות נכתבו ליצירות מוסיקליות שונות ומגוונות המציגות את המנעד הרחב שיש ללהקה להציעה.

חווית היצירה במרחב נשי – בטוח היא מיוחדת במינה. היא נבנית בתהליך ארוך ומורכב תך הקשבה וקבלה של כל חברה/רקדנית, בקבוצה והבנת הצורך והתפקיד של כל אחת. השלם הוא יותר מסכום חלקיו – בפאזל שנוצר, השונות שבניינו היא היופי. האנרגיה התנועתית והרגשית שנוצרת במרחב, באה לידי ביטוי בתנועות הגוף, כשהמוסיקה היא המכל המאפשר לנו לנוע בתוכו, כולנו יחד ברחם היצירה.

ביוגרפיה של הלהקה: להקת Belly dance project הוקמה לפני שלוש שנים, מתך חזון להגיש לאוהבי האומנות, רפרטואר עשיר ומגוון של יצירות מחול. הלהקה מונה כיום 7 רקדניות בגילאים שונים ובסטאטוסים שונים מבחינה מקצועית, חברתית ואישית. החזון להקים להקה מקצועית הגיע מתך צורך עז ליצור. הלהקה מבצעת כוריאוגרפיות מקצועיות, הנובעות מתך מעיין של נשים יוצרות ומבצעות, הרוקדות את התפילות, הבקשות, השמחה והעצב של החיים. יחד, כקבוצה אנו בוחרות להיות נוכחות! כשסיפורי חיינו, השונים והמגוונים יוצרים פסיפס רגשות, תחושות, זיכרונות, התמודדויות, שאלות ותפילות. דרך העשייה האומנותית בנינו משפחה היוצרת רשת ביטחון שמטרתה להכיל, לאהוב, לתמוך, להקשיב, לחוות, ליהנות ליצור ולרקוד. את כל אלו אנו מגישות לקהל על מצע היצירה האומנותית שלנו.

© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.