נטלי שטרובל, מחנכת בבית ספר לנוער בסיכון בהרצליה, משתפת את סיפורה ועל השינוי והצמיחה במהלך לימודי תואר שני במסלול 'חברה ואמנויות'

 
התואר בחברה ואמנות איפשר לי קודם כל התפתחות וצמיחה אישית, שהקרינו ישירות על ההתפתחות המקצועית שלי ."
מספרת נטלי שטרובל.
נטלי, מחנכת בבית ספר לנוער בסיכון בהרצליה,
מנחה מנהלים ומורים מובילים בנושא העמקת הקשר האישי בין מורים לתלמידים.
 
"מצאתי שהאמנות בהיותה כלי שעוקף רציונליזציה,
מאפשרת לתלמידים שיח עמוק ואמיתי שמרחיב את הלמידה.
תמיד האמנתי שהלב של הכיתה הוא השיח בין התלמידים,
ולא הלמידה המסורתית, שברובה פרונטלית שבה המורה הוא המרכז.
האמנות, ככלי שמשולב בלמידה, מאפשרת להפוך את הכיתה לקהילת שיח.
ולקולות רבים להישמע.
הלימודים בתואר היו עבורי הרחבה ודיוק של התפיסה החינוכית שלי.
השילוב בין התיאוריה לפרקטיקה, בין ההלכה למעשה, אפשרו לי העמקה מרתקת
לכל רובד ושלב בעשייה.
 
מעבר לפרקטיקה, הלימודים היו עבורי מסע פנימי, רגשי ומאוד עוצמתי.
מסלול שהוביל אותי למקום מאוד שלם בחזון הפנימי שלי כאשת חינוך.
הפכתי את המסע האישי שלי לכלי עבודה עם נוער בסיכון שחווה סיפורי חיים קשים:
במהלך הפרקטיקום , עבדתי כמנחת קבוצות בבית היוצר ברעננה.
שם, הכלים שקיבלתי בתואר, בהנחיית קבוצה בשילוב האמנויות,
יצרו מרחב לצמיחה והעצמה, הן של הקבוצה והן שלי כמנחה.
בימים אלו, אני מרצה בפני עשרות מנהלים ומורים על כוחה הייחודי של למידה
משלבת אמנויות ובנוסף אני עובדת כמנחת קבוצות, מקצוע נוסף שרכשתי בלימודי התואר."
 

#לימודיתוארשני #חינוך #בוגרת_משתפת #חברהואמנויות

© 2015 Sofarider Inc. All rights reserved. WordPress theme by Dameer DJ.